Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży.
Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
Nasze wymagania
Widoczne zainteresowanie sportem,
Biegła obsługa komputera, oraz podstawowych programów
Zdolności analityczne na podstawowym poziomie do obsługi transakcji na kasie fiskalnej,
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
Podzielność uwagi w szybko zmieniającym się środowisku pracy,
Umiejętność pracy w zespole, zapewniając obsługę klienta na najwyższym poziomie.